Aquest programa em posa nerviós.
Ja ho sé que és un entreteniment televisiu sense més, però és superior a mi, no l'aguanto.
I vostès em diran : doncs si no t'agrada , no te'l miris.
Doncs efectivament , no me'l miro, ni ganes, però no puc evitar veure'l amb zàpings i tele-zàpings.
El que em fa perdre el nervis, és la cultura de l'adoració a l'electroencefalograma pla, al cervell de tallarina bullida, el posar davant de milions de teleespectadors uns estereotips d'individus i de conductes socials, que en teoria representen la pluralitat de la societat de l'Estat espanyol.
Doncs si la societat espanyola està representada pels concursants d'aquesta vomitada televisiva, l'Estat espanyol s'encamina cap al principi de l'abisme, on la pèrdua de les colònies americanes, semblarà un bàlsam d'àloe vera, comparat amb l'escussó al forat de cul que els hi quedarà després de la fatal caiguda.
Pendons, quillus , friquis, macarres, mil homes, vividors , marujes, tots i totes amb un coeficient intel·lectual similar al de'n Floquet de Neu, però amb molta menys dignitat que l'entranyable i traspassat goril·la albí, que també estava al darrera un cristall i enfocat de càmeres i televisions, però fins i tot aquest gran simi, tenia més classe, orgull, intel·ligència i decència... decència animal, però decència.
http://alforestincatalonia.bloc.cat/post/15556/265047